Retailverbeteringen en winkelaanpassingen

Een winkelverbouwing hoeft niet altijd groots en meeslepend te zijn. Dat bewijst Stamhuis op dit moment met de subtiele ombouw van diverse Etos-vestigingen. Ook voor deze werkzaamheden trekken wij intensief op met onze grootste opdrachtgever: Ahold.

maximaal effect

Waar wij de complete Etos-winkelverbouwingen volgens het VWO-principe aanvliegen, beperken onze werkzaamheden zich momenteel tot het doorvoeren van subtiele aanpassingen met een minimum aan kosten. Dat heeft alles te maken met de nieuwe weg die deze bekende drogisterijketen is ingeslagen. Zo keert het sierlijke logo uit de beginjaren terug en krijgt de winkel een meer klassieke look-and-feel. Subtiele aanpassingen met een maximaal effect dus. De komende maanden zal de restyling van Etos gefaseerd worden uitgerold. Door deze subtiele verandering zien de winkels van Etos er weer als nieuw uit. En zo helpt Stamhuis bij het flexibel inspelen op veranderingen in de markt.

Etos-logoOver Etos

Etos is een afkorting voor Eendracht, Toewijding, Overleg en Samenwerking. Met deze kernwaarden als voornaamste wapens maakt de drogisterijketen persoonlijke verzorging voor iedereen bereikbaar. Elke dag staan de Etos-medewerkers klaar om klanten te verwelkomen en hen van deskundig en betrouwbaar advies te voorzien.